[vc_row][vc_column][vc_custom_heading text=”Ideja godine 2022.”][vc_column_text]Učenice hotelijersko – turističkog usmjerenja, Jana Beović, Ela Mari Jonjić i Ana Škrabić, sudjelovale su 28.4. 2022. u finalu jubilarnog poslovnog natjecanja Ideja godine 2022. Svoj poslovni plan i svoju poslovnu ideju, Hrvatska – endemska storytelling destinacija, predstavile su na primjeru Omiške Kampanulice. Omiška Kampanulica je lik osmišljen prema endemskoj samonikloj biljci koja raste na zidovima kuća i crkava u starom dijelu Omiša, a kao poslovna ideja izvrstan je potencijal koji se širi na gastronomiju i suvenirnicu kroz umjetnost.
U finalu Ideje godine sudjelovalo je još devet škola, od Iloka do Dubrovnika, a svih devet poslovnih ideja bilo je iz STEM i IT područja, odnosno Omiška Kampanulica bila je jedini storytelling koncept što sam plasman u finale čini značajnim uspjehom.
U projektu Omiška Kampanulica trenutno sudjeluje 6 učenica iz 3.f razreda, a njihova mentorica, Elvira Sorić, potiče ih na revalorizaciju kulturne i povijesne baštine, promišljanje o materijalnoj i nematerijalnoj baštini te stvaranje novih brendova kojima će se predstaviti naša škola i naš grad.
Svoju poslovnu ideju i jedinstvene suvenire učenice će, uz pomoć mentorice, nastaviti razvijati i dalje te će je predstaviti na ovogodišnjem Danu srednjih škola 2022. u Splitu i Učeničkoj konferenciji Centra izvrsnosti Splitsko – dalmatinske županije.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]