PROJEKT LEARNING THROUGH BAKING
Autor: Ivan Novaković, 13. 4. 2018.
Na platformi eTwinning, namijenjenoj međunarodnoj suradnji te stručnom usavršavanju nastavnog i nenastavnog osoblja, profesorica Dajana Jelavić pokrenula je projekt Learning through baking u kojem će sudjelovati učenici gimnazijskih i strukovnih programa naše škole. Osnovni je cilj projekta izrada jestivih suvenira s grbom grada Omiša – paprenjaka. U projekt su uključene i škole iz Splita, Sinja, Poljske, Turske, Slovenije, Portugala i Španjolske. Logo projekta
Učenici će tijekom dva mjeseca provedbe projekta intenzivno komunicirati i usavršavati svoje poznavanje engleskog jezika. Kao što je u uvodu rečeno, cilj je ovog projekta izrada jestivih suvenira koji će ujedno biti poklon naših učenika kuhara njihovom Omišu povodom Dana Grada. Osim toga, učenici će razmjenjivati recepte i iskustva, učiti, njegovati i promovirati kulturnu baštinu koja je glavna tema projekta, a posvećena joj je i cijela 2018. godina. Valja napomenuti da je ideja vodilja ovog projekta Inspired by heritage. Learning through baking mali je poduzetnički pothvat jer u njemu učenici prolaze cijeli proces - od rađanja ideje do izrade gotovog i jedinstvenog proizvoda. Projekt time ne staje jer je ideja učeničke zadruge da se proizvod predstavi tržištu, a za njega su već zainteresirani Turistička zajednica grada Omiša, iznajmljivači i ugostiteljski objekti. Unutar škole organiziran je tim učenika i nastavnika raznih usmjerenja s ciljem ostvarivanja interdisciplinarnog učenja i digitalnog opismenjavanja.
Budući da projekt uključuje sve kompetencije potrebne u 21. stoljeću: suradnju, kreativnost, komunikaciju i kritičko mišljenje, a provodi se pomoću digitalnih alata, u našoj će se školi unaprijediti nastavne metode, motivirati učenike i promovirati cjeloživotno učenje, te će nastavnici svojim primjerom važnost svega navedenog prenijeti i učenicima.
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |